همه چیز درباره گوگل

همه چیز درباره گوگل

آموزش تمام امکانات گوگل
همه چیز درباره گوگل

همه چیز درباره گوگل

آموزش تمام امکانات گوگل

Google Adwords

ادوردز – Adwords سیستم تبلیغاتی گوگل است. با ادوردز می توانید براحتی و به سرعت تبلیغات کالا، خدمات و یا اطلاعات خود را ایجاد کرده و آنرا به تمامی افرادی که به دنبال محصول و یا خدمات شما می گردند، نمایش دهید. تبلیغات ساخته شده توسط خودتان را می توانید در صفحات نمایش جستجوی گوگل و یا شبکه بزرگ تبلیغاتی گوگل نمایش دهید. به عبارت دیگر، گوگل ادوردز ابزاری است برای نمایش تبلیغات شما فقط برای افرادی که در جستجوی آن هستند.

راه اندازی اکانت گوگل ادوردز (google adwords)

  

زمانی که جستجوکننده، یکی از کلمات کلیدی شما را جستجو می کند، در صفحات نمایش جستجوی گوگل، تبلیغات گوگلی (Google Adwords) شما متمایز از رقبا نمایش داده می شود. با این روش تبلیغات شما فقط برای کسانی نشان داده می شود که بدنبال محصولات و یا خدمات شما می باشند.

مثلا اگر کاربری عبارت “نرم افزار حسابداری” را در قسمت جستجوی گوگل وارد کند گوگل نتایج متعددی که مرتبط با نرم افزار حسابداری است را در صفحه نتایج جستجو به کاربر نمایش می دهد. علاوه بر این نتایج، در قسمت سمت راست و بالای صفحه (بالاتر از نتایج جستجوی معمولی در نوار زردرنگ) و به صورت متمایز تبلیغات گوگل ادوردز را نمایش می دهد.

می توانید برای هر گروه از محصولات خود، متن های تبلیغاتی متنوع و گروهای مختلفی از واژه های کلیدی مرتبط را انتخاب کنید. زمان نمایش، منطقه جغرافیایی نمایش و بودجه روزانه، پرداخت برای هر کلیکی که بر روی آگهی شما می شود و تمامی این فاکتورها قابل تعیین و ویرایش هستند.

در این آموزش فرض بر این است که شما از قبل اکانت گوگل داشته اید بدین معنی که شما قبلا از یکی از سرویس های گوگل مثلا جی میل یا Google Analytics یا استفاده کرده اید.
  1. برای شروع لازم است با استفاده از یک مرور گر اینترنت به آدرس https://adwords.google.com بروید و سپس بر روی دکمه start now در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  2. در صفحه اول گوگل در مورد اطلاعات تماسی شما می پرسد که می توانید به آنها جواب داده و یا فقط دکمه Continue  را فشار دهید.
  3. در مرحله بعد از شما پرسیده می شود که آیا شما میخواهید از اکانت خود برای راه اندازی گوگل ادوردز استفاده کنید یا خیر.شما گزینه ی اول را علامت بزنید.
  4. بعد از این سوالات باکس جدیدی باز میشود که از شما اطلاعات اکانت گوگلتان را می پرسد.آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.
  5. در  مرحله بعد شما باید نام کشور و منطقه زمانی خودتان و نیز شماره موبایل خود را وارد کنید.

حالا نحوه ی پرداخت را مشخص کنید.دو نوع نحوه ی پرداخت وجود دارد

Postpay Billing : در این نوع گوگل ادوردز بعد از استفاده از سیستم از حساب شما پول برمیدارد.شما میتوانید از American Express, JCB, MasterCard, Visa کارتها جهت فعالسازی استفاده کنید.با انتخاب این گزینه ابتدا تفاهمنامه گوگل را تایید کنید.حالا در این مرحله اطلاعات کردیت کارت خود را وارد کنید و در آخر روی save and active کلیک کنید.

Prepay Billing : قبل ازاستفاده از سرویس حساب خودتان را شارژ مینمایید. .شما میتوانید از American Express, JCB, MasterCard, Visa کارتها جهت فعالسازی استفاده کنید.با انتخاب این گزینه اطلاعات کردیت کارت خود را وارد کنید و در آخر روی save and active کلیک کنید.

توجه : اگر از Prepay Billing استفاده کنید برای فعالسازی اکانت ۵ دلار باید به گوگل بپردازید!

گوگل راهنمای جامعی برای آشنایی با مفاهیم، نحوه راه اندازی و استفاده از Google Adwords ارایه کرده است که می توانید با مراجعه به صفحه شروع راهنمای Google Adwords از آن استفاده کرد.

اگر همچنین مایل به اطلاع و استفاده از محصولات مختلف گوگل در زمیته تبلیغات و بازاریابی هستید پیشنهاد می کنیم نگاهی به صفحه وبینارهای گوگل بیاندازید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ادوردزِ گوگل و نیز استفاده از آن (در صورتی که دسترسی به کارت اعتباری ندارید) می تواتید از وبسایت حرکت و یا نوین مارکتینگ استفاده کنید.

به یاد داشته باشید برای موفقیت در تبلیغات، باید از قبل یک استراتژی بازاریابی اینترنتی طراحی کرده باشید. مقاله ۱۰ عنصر بازاریابی اینترنتی شما را با فاکتورهای مهم در امر بازاریابی اینترنتی آشنا می کند.

در پایان، از شما خواننده عزیز تقاضا می شود که اگر منابعی دیگر می شناسید که می تواند سایر خوانندگان این مقاله را بیشتر با گوگل ادوردز و یا شرکت هایی که ارایه دهنده خدمات استفاده از کارت اعتباری برای پرداخت به گوگل هستند، آشنا کند در قسمت نظرات معرفی فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.